9 saker ni kanske inte viste ?

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var 13 år, tillsammans med min familj. Hade inga minsta anningar att mina föräldrar skulle skiljas om ca 6 månader, hade gått 5 månader på oppebyskolan. I 7 klass

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Var hemma & Mammaledig till William, jobbade vid behov.

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Chocklad,sura godisar,kladkaka,glass,frukt sallad
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?

Haha, kan ja ens en hel låt ??

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?
huset vi ville ha
Betala av lånen
Ge till släkten
En resa
Köpa en Pontiac

6) FEM DÅLIGA VANOR?
Pratar i halva meningar, kommer aldrig till sak.
Njuter inte av livet när ja egentligen borde
Tänka mer på mig själv
Vill göra mycke saker men får inte allt gjort,,
Tar sovmorgon

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?
Umgås med Familjen
Äta något gott med trevligt sällskap
Lång promenader i bra väder
Bli ompyslad, tex massage

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?
Rosa kläder
???
??

9) FEM FAVORITLEKSAKER?
Mobilen
Datan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0