Snsnart 8 år tillsammans


Här är en av anledningarna att jag vaknar varje morgon, en av alla anlednigar  att jag är den jag är idag.
Här är en av anledningarna att jag är världens lyckliagste mamma. Här är en av anledningarna att jag har min älskade lilla familj.

Ibland borde alla sätta sig ner o tänka, tänka på vad dom egentligen har. Och vad som en dag helt plötsligt bara kan vara över. Livet som Sambo/mamma/pappa/förälder/bästa vän/ ens livskamrat är inte det lättaste.
Men vi två tillsammans skappade de vi har idag, och därefter ska vi klara av allt oxå!
Jag älskar denna man över allt annat!!


Jag minns sommaren 2004, vet att jag tyckte månaderna mellan Juni- September va så långa, från första gången jag såg dig tills du var min.
Men nu då, nu har det gått åtta årsen. Helt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0