Kanske dax igen ?

Bloggen har blivit lite isidosatt då jag har lagt ner mer tid på familjen. Emilia har hunnit blibit 3 1/2 månad, och William har fyllt 2 år. Ojoj vad tiden går fort!
Varför har bloggen hamnat åt sidan ?
Alla pratar om hur underbart de är att vara förälder, det är det! MEN.. det är så mycket som ska funka för att man måste kunna vara en bra förälder ( om man ens någosin blir de, men försöka kan man ju!) Ni vet att de har nämnts förut i min blogg att jag inte riktigt vet hur en mamma ska vara. Och den tanken finns fortfrande kvar, hur ska jag o Patrik vara som BRA förälderar ?
Ärlighet varar längts, småbarns livet i våran familj har både vart helt underbart men oxå en heldel känslor. Det har vart en jobbig period för mig o Patrik. Inte tagit vara på varandra, bara kört på med det"gamla" vanliga. Och helt plötsligt glömt varandra, kärleken.
Men efter många tårar, skirik har vi hunnit pratat. Pratat ut och hittat ett sätt att se på framtiden.
Så denna sommar satsar vi allt för våran familj, våra barn, oss!
O njuter av varandra. Trorts allt är de åtta år tillsammans i år. Det är inget man bara glömmer.

Kommentarer
Postat av: sabina

Du är bäst, det vet du <3

2012-06-06 @ 22:25:02
Postat av: Elin Ol

Härligt Zandra att läsa det...:)

2012-06-10 @ 13:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0